رژیم گیاهخواری را با این 5 ماده غذایی غنی کنید

تاریخ انتشار پست : 1395-9-23 دسته : علمی آموزشی

تحقیقات نشان می دهد افراد گیاهخوار در صورت گنجاندن 5 ماده غذایی در رژیم غذایی شان هرگز دچار ضعف و بیماری نمی شوند.

رژیم گیاهخواری را با این 5 ماده غذایی غنی کنید

گیاهان پرکالری, خواص کوینولا, خواص آجیل, خواص نخود فرنگی, گیاهخواری, خواص حبوبات, مواد غذایی گیاهی, خواص جوانه های سبزیجات

به نقل از خبرنگار طاها پخشطاها پخش ؛ اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به خاطر بیماری یا شرایط خاص جسمانی نباید تا مدتی از مواد غذایی حاوی پروتئین استفاده کنید و مجبورید رویه گیاهخواری را در پیش گیرید، می توانید بهترین و پرانرژی ترین مواد گیاهی را در این مطلب جستجو کنید و آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

نخود سبز

از جمله این گیاهان نخود سبز است که دارای انواع ویتامین ها و مواد غذایی بسیار مفید برای بدن است و می توانید آن را در انواع غذاها همراه با لبنیات و یا با روغن زیتون مصرف کنید.

کوینولا

یکی دیگر از دانه های غلات مفید برای بدن کوینولا است که دارای خواص فراوان برای ترمیم بافت های بدن و نیز حفظ سلامت و تامین پروتئین مورد نیاز بدن است، آن را می توان به انواع روش ها همراه با شکر قهوه ای مصرف کرده و از مزایای سلامتی آن بهره برد.

دانه های آجیل

انواع دانه های آجیل از جمله بادام، گردو، فندق، پسته و بادام زمینی همگی می توانند برای سلامت بدن بسیار مهم باشند و در رژیم غذایی جای گیرند البته به علت کالری بالای برخی از آنها مصرف متعادل توصیه می شود.

حبوبات و بنشن

انواع دانه ها از جمله خانواده لوبیا، لوبیا چیتی، دانه سویا، نخود عدس، لپه ، ماش و سایر اعضای گروه بنشن ها دوستانی عالی برای افراد دارای رژیم گیاهخواری هستند که با مصرف آنها دیگر احساس گرسنگی نمی کنید و انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدنتان تامین می شود.

جوانه های سبزیجات

انواع جوانه ها از جمله جوانه گندم، ماش، شبدر، پونه و سایر اعضای خانواده جوانه ها می تواند به تنهایی یک منبع عالی تامین مواد غذایی و انرژی مورد نیاز برای بدن باشد و مانع از ایجاد خستگی یا زردی پوست یا ریزش مو در افراد شود.

منبع: Health

منبع : باشگاه خبرنگارانرژیم گیاهخواری را با این 5 ماده غذایی غنی کنید - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک تحقیقات نشان می‌دهد افراد گیاهخوار در صورت گنجاندن 5 ماده غذایی در رژیم غذایی‌شان هرگز دچار ضعف و بیماری نمی‌شوند. غذاهای سالم برای گیاهخواران www.fardanews.com/fa/.../غذاهای-سالم-برای-گیاهخواران با این حال، حبوبات نیز حاوی مقداری مواد ضد تغذیه ای خوب هستند که می ... به طور مشابه، به نظر می رسد رژیم های گیاه خواری حدود 35 درصد در مقایسه با ... برای افزایش جذب آهن و روی از حبوبات، شما باید از مصرف هم زمان غذاهای غنی از کلسیم جلوگیری کنید. ... هر 1 اونس (28 گرم) از آجیل ها و دانه ها شامل 12/5 گرم پروتئین است. گیاهخواران از این مواد غذایی استفاده کنند - پرتال جامع علم دیلی elmdaily.ir › تغذیه با این حال، حبوبات نیز حاوی مقداری مواد ضد تغذیه ای خوب هستند که می ... به طور مشابه، به نظر می رسد رژیم های گیاه خواری حدود 35 درصد در مقایسه با ... برای افزایش جذب آهن و روی از حبوبات، شما باید از مصرف هم زمان غذاهای غنی از کلسیم جلوگیری کنید. ... هر 1 اونس (28 گرم) از آجیل ها و دانه ها شامل 12/5 گرم پروتئین است. 7 ماده ی غذایی سرشار از روی www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=297835 در این مطلب شما را با 6 منبع غذایی این عنصر مغذی آشنا می کنیم. ... 4 تا 12 سال به 12 میلی‌گرم و نوزادان به 5 میلی‌گرم روی در روز نیاز دارند. ... می‌توانید هر هفته یا دو هفته یک‌بار از این ماده‌ی غذایی مصرف کنید. ... گیاهخواران می‌توانند برای تأمین روی مورد نیاز خود به این مواد غذایی .... رابطه بین رژیم غذایی ناسالم، شاخص های. آشنایی با 10 ماده غذایی برای تامین پروتئین بدن - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/170023 به این منظور ادامه این مقاله را که به 10 ماده غذایی خوشمزه و سرشار از ... انسداد رگ‌های خونی نشده و یکی از اجزاء اصلی یک رژیم غذایی سالم محسوب می‌شود. ... اگر نگران کالری خود هستید، می‌توانید میزان مصرف آجیل را به یک یا دو مشت در روز محدود کنید. ... همانطور که گیاهخواران معتقدند، عدس منبع غنی از پروتئین، فیبر و مواد ... رژیم گیاهخواری را با این 5 ماده غذایی غنی کنید / تحقیقات نشان می‌دهد ... wwwkhabar.ir/10795118 تحقیقات نشان می‌دهد افراد گیاهخوار در صورت گنجاندن 5 ماده غذایی در رژیم غذایی‌شان هرگز دچار ضعف و بیماری نمی‌شوند. طرفداران رژیم گیاه خواری، از مصرف 5 ویتامین غافل نشوند - رژیم غذایی ... www.salamatnews.com › تغذیه › رژیم غذایی در اینجا 5 ماده غذایی مهم که باید حتما به رژیم غذایی گیاه خواران اضافه شود، معرفی شده اند: کلسیم: این ماده معدنی برای حفظ سلامت استخوان ها بسیار ضروری است و نقش مهمی در ... پزشک شاید نیاز باشد که مکمل های ویتامین دی را نیز دریافت کنید. ... البته منابع گیاهی غنی شده با ویتامین ب 12 را نیز می توان در نظر گرفت. گیاه خواری و تغذیه - اخبار - محصول سالم salemkala.ir/News/Details/4140 رژیم غذایی بدون گوشت، میتواند مفید باشد اما مواقعی وجود دارد که گیاهخواران مواد مغذی ... لذا برای اطلاع از بهترین راهی که بدن شما تمامی مواد مغذی مورد نیازش را دریافت می کند، با متخصص تغذیه خود مشورت کنید. ... برای از بین بردن این کمبود، افراد گیاه خوار باید این ویتامین را به صورت مکمل یا ... غلات و حبوبات صبحانه ای غنی شده با آهن 10 ماده غذایی سرشار از گلوتامین که باید در رژیم غذایی داشته باشید tasalamati.com/e/d2wLl/ آیا می دانید که مواد غذایی غنی از گلوتامین علائم IBS را کاهش میدهد؟ ... اگر شما گیاهخوار هستید، در رژیم غذایی خود برای دریافت مقدار مناسب پروتئین ... می توانید سالاد خوشمزه با این سبزیجات درست کنید سرشار از گلوتامین هستند این سبزیجات را نپزید ... غذایی خود را به دیگران نگوئید دیابت در خانمها و رژیم غذایی سالم 5 ماده غذایی فوق ... دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد: گیاه خواری ... ssu.ac.ir/cms/index.php?id=6199&tx...23758... حیطه های فعالیت این مرکز: • مطالعه ارتباط تغذیه و مواد مغذی با بیماری ها ... به طور مشابه، کودکان زیر 5 سالی که با رژیم غذایی گیاهخواری پرورش یافته اند، ... در غیر اینصورت از شیر های سویا و مواد غذایی غنی شده با امگا3 استفاده کنید.

مطالب مشابه

مطالب تصادفی

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد : کد امنیتی رفرش
متن دیدگاه :