۶ باور اشتباه وَ فراگیر دَر مورد پیلاتس

تاریخ انتشار پست : 1395-4-21 دسته : زیبایی اندام
معرفی باور های اشتباه درباره زیبایی

پیلاتس، یکی اَز محبوب ترین تمرینات بَرای کسانی اَست کِه اَز باشگاه رفتن خسته شده اند. این تمرین، مرکز بدن شما را بِه خوبی هدف می گیرد، وَ بَرای سوزاندن کالری وَ افزایش توده عضلانی بسیار موثر است. بسیاری اَز افراد، باورهای اشتباهی دَر مورد پیلاتس دارند، زیرا هرگز دَر کلاس پیلاتس کمپانی نکرده اند وَ واقعا نمی دانند پیلاتس چیست.


وب سایت تناسب اندام: پیلاتس، یکی اَز محبوب ترین تمرینات بَرای کسانی اَست کِه اَز باشگاه رفتن خسته شده اند. این تمرین، مرکز بدن شما را بِه خوبی هدف می گیرد، وَ بَرای سوزاندن کالری وَ افزایش توده عضلانی بسیار موثر است. بسیاری اَز افراد، باورهای اشتباهی دَر مورد پیلاتس دارند، زیرا هرگز دَر کلاس پیلاتس کمپانی نکرده اند وَ واقعا نمی دانند پیلاتس چیست. دَر اینجا، چند مورد اَز رایج ترین باورهای اشتباه دَر مورد پیلاتس را بیان می کنیم:

لاغری, ورزش کردن, پیلاتس, باور اشتباه فراگیر پیلاتس

ورزش کردن, لاغری, پیلاتس

باور شماره ۱: پیلاتس مانند یوگا است

خیر، اینطور نیست. درست اَست کِه پیلاتس وَ یوگا، دارای برخی شباهت ها هستند، اما حقیقت این اَست کِه یوگا وَ پیلاتس اَز روش هایِ بسیار متفاوتی بَرای دستیابی بِه تندرستی وَ سلامتی استفاده می کنند. حرکات آنها بسیار مختلف هستند، وَ تکنیک هایِ تنفسی آنها هم کاملا با هم فرق دارند. یوگا عمدتا بَر تمرین روی حصیر تمرکز دارد، دَر حالیکه پیلاتس، شما را بِه حرکت وا می دارد وَ اَز تجهیزات متنوعی هم استفاده می کند. پیلاتس وَ یوگا، همانقدر بِه هم شباهت دارند، کِه آهسته دویدن وَ دوی ماراتن شبیه هم هستند!

باور شماره ۲: پیلاتس، فقط بَرای خانم هاست

آیا می دانستید کِه پیلاتس، توسط یِک مرد ابداع شده؟ جوزف پیلاتس، دَر ابتدا آنرا بعنوان یِک برنامه ی تمرینی بَرای نیروهای مسلح وَ مجریان قانون دَر نظر گرفت، اما بعدا بعنوان یِک برنامه ی توانبخشی فیزیکی بَرای رقصنده ها دَر شهر نیویورک محبوب شد! مردانی کِه پیلاتس تمرین می کنند، بِه لطف این برنامه ی شگفت انگیز تناسب اندام، اندامی فوق العاده دارند.

لاغری, ورزش کردن, پیلاتس, باور اشتباه فراگیر پیلاتس


باور شماره ۳: پیلاتس فقط بَر مرکز بدن تمرکز می کند

در حالیکه دَر پیلاتس، بَر قدرت مرکز بدن وَ کنترل عضلات تاکید بسیاری می شود، اما پیلاتس بَرای کار روی کل بدنتان طراحی شده است. این برنامه، شامل تمام عضلات بدن می شوَد وَ تضمین می کند کِه بِه قدرت عملکردی بیشتر وَ آمادگی بهتر دست یابید.

باور شماره ۴: پیلاتس، بیش اَز حد آسان یا سخت است

اگر پیلاتس را بِه درستی انجام دهید، این تمرینات آسان نخواهند بود. پیلاتس بَرای بِه چالش کشیدن افراد، دارای تمام سطوح تناسب اندام طراحی شده است، وَ هر تمرین کِه بِه روش درستی انجام شود، چالش برانگیز خواهد بود. اَز سویی دیگر، آنهایی کِه می گویند پیلاتس، بیش اَز حد دشوار است، ممکن اَست بِه این علت باشَد کِه تمرینات درست را انجام نمی دهند. تمریناتی وجود دارد کِه مخصوص افراد مبتدی است، وَ هر کسی (بدون دَر نظر گرفتن حالت جسمی ) می تواند تمرینی پیدا کند کِه مناسب او باشد.

لاغری, پیلاتس, ورزش کردن, باور اشتباه فراگیر پیلاتس


باور شماره ۵: پیلاتس، بیش اَز حد روی انعطاف پذیری تمرکز می کند

شاید نگران باشید کِه اگر منعطف نباشید، قادر بِه اجرای پیلاتس نخواهید بود، اما حقیقت این اَست کِه پیلاتس، بِه بهبود انعطاف پذیری شما کمک خواهد کرد. با انجام پیلاتس بطور منظم، شما انعطاف پذیری تان را افزایش خواهید داد (به همان شیوه ای کِه اینکار را با یوگا انجام می دهید). انعطاف پذیری، نقش مهمی دَر تناسب اندام کلی شما ایفا می کند، زیرا افراد منعطف تر، کنترل بهتری بَر بدن هایشان دارند. پیلاتس، بَر ایجاد قدرت وَ همچنین بهبود انعطاف پذیری تمرکز می کند، وَ شما متوجه خواهید شُد کِه پیلاتس، یِک برنامه چند جانبه است.

باور شماره ۶: پیلاتس فقط بَرای افراد متناسب یا جوان است

هر فردی، وَ دَر هر سنی می تواند پیلاتس انجام دهد. بِه همین علت اَست کِه بسیاری اَز باشگاه ها، یِک سری تمرینات پیلاتس مختص افراد مسن دارند. پیلاتس می تواند توانبخشی فیزیکی را نیز مضاعف کند، وَ بِه افراد مصدوم کمک کند کِه بِه تدریج بهبود یابند. این برنامه می تواند بَرای برطرف کردن مشکلاتی مانند آرتروز، اسکولیوز، کمر درد، آسیب هایِ زانو وَ انواع دیگر مشکلات سلامتی مفید باشد.

برای آنهایی هم کِه نگرانند سطح تناسب اندامشان، مانع کمپانی کردن آنها دَر این برنامه ی جامع شود، باید بگوییم نگران نباشید. پیلاتس دَر تمام طول دستیابی بِه تناسب اندامتان بِه شما کمک می کند، وَ می تواند شما را اَز ابتدا تا انتهای مسیر همراهی کرده وَ بِه هدفتان برساند. اگر نا متناسب یا غیر منعطف هستید، نگران نباشید. پیلاتس، یِک راه عالی بَرای کمک بِه خوش اندام شدن شما وَ بهبود آمادگی جسمی کلی شماست.

9 باور اشتباه درباره ی عطر و ادوکلن

مطالب مشابه

مطالب تصادفی

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
Hellen
Hellen در تاریخ GMT01:51:51 ساعت GMT01:51:51 گفته :
Hi blogger, i must say you have high quality content here.
Your website should go viral. You need initial
traffic boost only. How to get it? Search for: make your content
go viral Wrastain's tools
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد : کد امنیتی رفرش
متن دیدگاه :